keskiviikko 13. tammikuuta 2010

hääkimppuja

Mietintää...
Olen mietiskellyt ja googletellut mahdollisia hääkimppumalleja.. Eniten minua on ehkä miellyttänyt liljat, esimerkiksi tämä kimppu on mielestäni kiva. Pinkki ja vaaleanpunainen olisivat väreinä kivat, mutta valkoisetkin liljat ovat ihan hyviä. Varsinkin kun häissä haluaisin toteuttaa mahdollisesti beige, ruskea, valkoinen- värilinjaa. Tykkään myös orkideoista sekä callankukista, mutta callat tuntuvat olevan muotia nykyään, enkä haluaisi siksi ottaa juuri niitä. Perinteiset ruusutkin ovat ihan kauniita, mutta en halua ainakaan kirkkaanpunaisia ruusuja.


                                         Kuva www.schaefergreenhouses.com/

Kimppu saisi olla malliltaan vähän tuollainen valuva.Lisäksi olen miettinyt jos hääkoristeeksi pöytiin tulisi myös peikonpähkinäpuun oksia, aseteltuna kukkien ja koristeperhosten kera. .
En juuri nyt löydä muita kuvia jotka olisivat mieleeni.. Metsästys jatkuu. Postaan tulevat kimppuideat kun ne tulevat! :)
Jos sinulla on hyviä kimppuideoita, laita kommentteja!

1 kommentti:

  1. Nuo oksat, kukat ja koristeperhoset kuulostavat oikein hyvältä yhdistelmältä!

    Olin itsekin alussa ihastunut noihin valuviin kimppuihin, mutten ole enää varma. Olen nimittäin löytänyt muutaman upean kuvan pyöreistä kimpuista, mutta saas nähdä :)

    VastaaPoista

Viestiä kehiin.. ;)