maanantai 7. kesäkuuta 2010

Polttarit osa 1!

Omat polttarini alkoivat varhain lauantai-aamuna kun kaksi ystävääni tulivat meille sisään avaimilla, kello oli jotain siinä 5 aamulla. Ensimmäisenä sain käteeni kuoharilasin ja sanottiin, että puoli tuntia aikaa lähtöön! :DSitten lähdettiin ajelemaan ja matka vei Helsinkiin satamaan, jossa kaksi muuta rakasta ystävää odotti meitä! Ylläri oli todella mieluisa ja en ollut itse aiemmin käynyt Virossa! (Niin ihmeelliseltä kuin se monista kuullostaakin!!!) Meitä oli 5 hengen porukka, sillä muut toivomani vieraat eivät olleet päässeet. Yksi kavereistani oli jo aiemmin varannut reissun samalle laivalle sattumalta, joten nähtiin vähän häntäkin reissussa. Mutta tärkeimmät olivat onneksi mukana, joten ei harmittanut!  Kun päästiin Tallinnaan, minut vietiin suoraan kauneushoitolaan johon minulle oli buukattu virkistävä kasvohoito, sekä laavakivihieronta! Hieronta oli kyllä taivaallinen! :)
Sen jälkeen tuli pieni päänsärky ja huono olo, koska ei oltu ehditty syödä muuta kuin aamupalaa siinä 6 maissa.. Ja silloin oli kello jo 4.. Tytöt oli kauneushoitolassa ollessani käyneet ostamassa evästä ja sitten mentiin puistoon piknikille!
Tässä osa eväistä:

Onneksi huono olo lähti kun sai syötävää!

Sen jälkeen vietettiin aikaa hotellihuoneessa ja pelleiltiin vähän! Oli ihan hulvatonta!
"iskä kuvaa taas, pompi nyt!"

Oltiin kaikki sen verran väsyneitä, ettei enää lähdetty baariin. Käytiin hyvässä ravintolassa syömässä ja sitten mentiin nukkumaan että jaksaa shoppailla, sillä sulhaseni oli lähettänyt tyttöjen mukana pienen tehtävä lapun, jossa kehotettiin maistelemaan kuohareita ja ostaa sopivat kuohuvat häihin sekä shoppailla itselleen kivoja juttuja!  Mukana oli tukku seteleitä, miten ihana ylläri!:))

Tässä sitten kuohari joita ostin 12kpl.

Seuraavassa postauksessani esittelen muut ostokseni, sillä niitä tuli aika urakalla. Kävin tänään myös koekampauksessa, joten kuvia siitäkin näette pian!!!

1. Kuullostaapa hauskalta reissulta. =) Ja ihana tuo sulhasesi ylläri!

Enkä muuten itsekään ole koskaan käynyt virossa (siis maissa).

2. Kuulostipa kivoilta polttareilta! Siitä onkin aikaa kun itse on viimeksi sängyllä pomppinut:)

3. Voi, miten ihanan kuuloiset polttarit!! Just kivan rennot!

4. joo eipä itsekään ole tullut hyppineeksi sängyllä hetkeen! Oli tosi mukavaa! <3

5. Meillä ois ja tarkotus viedä morsio kauneushoitoihin Tallinnassa. Oisko mitenkään mahdollista saada tietää missä hoitolassa kävit ja mitä nuo hoidot kustansivat? Voisiko esim. kaasosi pistää mulle sähköpostilla noita tietoja jos ei halua sulle kertoa. Olisin äärimmäisen kiitollinen! :)

mistaonpienettytottehty@gmail.com

6. Voin kysyä, en muista nimeä! :)